середу, 16 грудня 2015 р.

Інноваційні  форми  роботи  та  технології
     Викладання історії в школі вимагає сьогодні не тільки виконання основних функцій учителя – навчити та виховати учня, а, відповідно, навчитися самому. Це вимагає від педагога творчого підходу, особливо у виборі методичних прийомів, засобів, технологій. Цього року розпочала роботу над проблемою "Використання різних форм та методів на уроках історії з метою активізації пізнавальної діяльності учнів"
  Я вважаю, що сьогодні інноваційні методи набувають усе більшої популярності. Ефективнішим стає навчання під час використання інтерактивної дошки, комп’ютера та проектора. Інтерактивна дошка – цінний інструмент для навчання учнів усього класу. Дошка дає змогу подати інформацію за допомогою різних мультимедійних ресурсів, можна коментувати матеріал, використовувати карти, малюнки, відео.
   Велику увагу приділяю створенню мультимедійних презентацій. Це дозволяє мені на уроках використовувати схеми, портрети, тексти, карти. При поясненні матеріалу використовую анімаційні слайди презентації, що дозволяє мені поетапно розглядати з учнями  матеріал, акцентувати увагу на головному.
   Багато таких уроків використовую у 7 класах. Старі підручники перевантажені матеріалом, учні не в змозі його повністю засвоїти. Презентації, створені самим учителем, дозволяють логічно вибудувати  урок, виділити головне, використовуючи при цьому різноманітну наочність.
    Розвиток суспільства вимагає сьогодні використовувати нові технології в усіх сферах життя. Це має відношення і до сучасної школи, у якій учитель використовує комп’ютер у своїй діяльності для підвищення ефективності уроків.

Немає коментарів:

Дописати коментар